Лінійка «розумних» телевізорів Lenovo K-series офіційно дебютувала в Китаї.
Детальні технічні характеристики телевізійної панелі K91 компанія публікувала на початку цього року. У продаж надійшли чотири моделі з діагоналлю від 42 до 55 дюймів за ціною від 6499 юанів (1030 доларів) до 14 999 юанів (2378 доларів), відповідно. Усі телевізори працюють на базі процесора Qualcomm під управлінням операційної системи Android 4.0.
K-series є першою лінійкою панелей smart TV виробництва Lenovo. Керівництвом компанії було прийнято рішення запустити телевізори в Китаї, оскільки на внутрішньому ринку простіше домовлятися з питань доставки контенту.
"Навесні ми займалися тим, що вели посівну. Ми маємо намір зайняти лідируючі позиції не тільки на ринку ПК, але і в області споживчих інтернет-пристроїв", - Повідомив керівник Lenovo Ян Юаньцін (Yang Yuanqing).
Однак для здійснення поставленої мети Lenovo доведеться зустрінеться віч-на-віч з компаніями Samsung, Apple і LG Electronics.
«Apple задає тон на ринку ПК. Для компанії Lenovo бізнес smart TV є гарною можливістю зміцнити свої позиції в Китаї. Основною перешкодою на шляху виходу smart TV за межі китайського ринку буде контент ", - Стверджують аналітики з Yuanta Securities.
Немає коментарів:
Дописати коментар