пʼятниця, 18 листопада 2011 р.

Microsoft створив конкурента Facebook і Google+


Microsoft створив конкурента Facebook і Google+
Корпорація Microsoft тестує власну соціальну мережу, названу Socl. Як стало, зовні сервіс мало чим відрізняється від інших популярних соцмереж, на кшталт, Facebook і Google+.

Як в Google+ і Facebook, інтерфейс Socl розділений на три колонки: у лівій розташована основна навігація, у правій - соціальні функції, а посередині – стрічка новин.

В "традиційне" поле у верхній частині сторінки можна вводити не тільки оновлений статус, але й пошукові запити - в останньому випадку знайдені Bing результати зможуть прокоментувати друзі.

У Socl також присутній відеочат, де, як і в "ВідеоЗустрічах" Google+, можна спілкуватися з кількома користувачами одночасно.

На відміну від Facebook і Google+, в Socl не можна створювати групи або списки, які складаються з певних друзів.

Це означає, що "пошукові" статусні повідомлення будуть видні всім користувачам. Сайт майже повністю побудований на HTML5, плагіни Flash і Silverlight не використовуються.

Інші подробиці про нову соціальну мережу не повідомляються. Чи планує Microsoft відкривати Socl для широкої аудиторії, поки невідомо.

Про те, що Microsoft готує власний соціальний проект, стало відомо ще в липні, коли за адресою socl.com став доступний стартовий екран Tulalip (від цієї назви, ймовірно, в результаті вирішили відмовитися).

Посилань на реєстрацію в соцмережі не було - користувачам пропонувалося авторизуватися через Facebook або Twitter.

Проте, незабаром весь вміст сайту було замінено словами: "Спасибі за те, що заглянули. Socl.com - це внутрішній проект команди Microsoft Research, який був опублікований в Інтернеті помилково. Ми не хотіли, чесно".

Немає коментарів:

Дописати коментар